מחממים תנור על 170 מעלות. משמנים בעזרת תרסיס שמן תבנית אפייה.
בקערה גדולה, מערבבים בעזרת מטרפה את כל המרכיבים היבשים (קמח, קקאו, סוכר, אבקת אפיה, אבקת סודה לשתייה, מלח).
מוסיפים לקערה ביצים, חלב לבחירתכם, שמן וטורפים היטב עד לקבלת תערובת אחידה.
מעבירים את הבלילה לתבנית, מכניסים לאפייה של 35 דקות, עד שקיסם המוחדר למרכז העוגה יוצא נקי.
בזמן שהעוגה בתנור, מכינים את הציפוי- ממיסים במיקרוגל את השוקולד עם השמנת בפולסים (כדי שהשוקולד לא יישרף). מערבבים היטב לקבלת תערובת חלקה מבריקה ואחידה.
שופכים את הציפוי על העוגה בעודה חמימה. מפזרים סוכריות.
שומרים מחוץ למקרר עד יום! יותר מזה, יש להכניס לקירור.